9 тисяч замовлень в перший же день. Monobank презентував свій власний маркетплейс.
Існують тематичні колекції, аналіз цін і безкоштовна доставка.
21 жовтня у додатку monobank було запущено маркетплейс. Станом на сьогодні зафіксовано приблизно дев'ять тисяч замовлень, повідомив один із засновників monobank Олег Гороховський.
У market by mono можна купувати товари "без переплат і прихованих тарифів за програмою "Покупка частинами", писав раніше Гороховський.
В даний момент на маркетплейсі представлені три основні категорії товарів: гаджети, смарт-техніка та комп'ютерні пристрої. У майбутньому планується розширення асортименту з новими розділами. Окрім стандартної організації, в розділі можна знайти цікаві добірки, такі як "Вінтажний куточок" або "Осінній настрій".
Першими трьома партнерами сервісу, які реалізують товари, стали Moyo, КТС та Click. Для цих компаній, а також для інших учасників, маркетплейс пропонує тарифи, які в 3-5 разів нижчі за ціни конкурентів, зазначив Гороховський. Крім того, можна придбати продукцію від monobank, зокрема напої, створені у співпраці з брендом Живчик та пивоварнею "2085".
На сторінці продукту ви знайдете можливість порівняти варіанти від різних постачальників і ознайомитися з щомісячними платежами при розстрочці. Доставка з маркетплейсу є безкоштовною, а в розділі "Мої замовлення" ви зможете відслідковувати статус доставки.
Усі категорії можна знайти на головній сторінці маркетплейсу. Наразі для пошуку товарів доступна лише функція пошуку, проте немає можливостей для фільтрації чи сортування.