Зайві кубометри у платіжках - результат роботи вашого лічильника: водоканал попередив споживачів
Зайві кубометри у платіжках за воду можуть виникати через некоректну роботу квартирного лічильника. Про це попередили спеціалісти КП "Дніпроводоканал".
Щоб забезпечити точність рахунків за воду та сплачувати лише за реально спожитий обсяг, важливо не лише регулярно і вчасно передавати показники, але й періодично здійснювати повірку лічильника.
Лічильник, який своєчасно не пройшов повірку, може неправильно вимірювати обсяг спожитої води. Відповідно до законодавства, лічильники води мають проходити перевірку кожні 4 роки.
Споживачів попередили, що перевірка водомірів є важливою процедурою, яка забезпечує їхню належну роботу та точність вимірювань. З часом деталі водолічильників можуть зношуватись, що може призвести до неточних показників і, відповідно, до помилкових нарахувань за водопостачання.
Крім того, прилади обліку, які не пройшли перевірку, знімаються з абонентського обліку. Це означає, що їх показники більше не враховуються під час розрахунку платіжки за спожиту воду.
Раніше інформаційний ресурс Знай повідомляв, що восени підвищать тарифи та введуть нові платежі, що призведе до значних витрат на комунальні послуги.
Наш портал також повідомляв про розбіжності у розрахунках, заборгованість або переплату: як запобігти непорозумінням у комунальних платіжках.
Крім цього, новинний сайт Знай інформував, що тепер сплачувати рахунки та передавати показники потрібно по-новому: комунальні служби оголосили про зміни.