Як зберегти гармонію між професійною діяльністю та особистим життям: експерт поділилася трьома цінними рекомендаціями.


Експерт з продуктивності Google розкрила свої поради щодо ефективного управління часом.

Виконавчий радник Google з продуктивності, Лаура Мей Мартін, поділилася рекомендаціями щодо підтримки гармонії між професійною діяльністю та особистим життям. Про це інформує CNBC.

На думку фахівця, не слід концентруватися на більш ніж трьох завданнях одночасно:

"Ваш час не безмежний, тому необхідність обрати лише три ключові пункти для фокусу спонукає вас усвідомити, що дійсно має значення для вас."

Мартін рекомендує щоквартально оцінювати свої три основні пріоритети в житті, при цьому варто розглядати вибір через призму компромісу.

"Наприклад, якщо ви плануєте подорожувати з родиною через всю країну або беретеся за новий масштабний проект на роботі, зосередьте свою увагу на цих важливих моментах, залишивши інші справи на задньому плані", - зазначає фахівець.

Ось три методи, які вона рекомендує для оптимізації вашої трудової діяльності.

1. Відмітьте свій календар

Важливо визначити свої пріоритети та оцінити, чи ваші дії відображають ці наміри. Мартін роздруковує свої календарі за останні три тижні та бере маркер "Агов, ти сказав, що це твої три пріоритети. Давайте перевіримо, адже твій календар не бреше. На що ти витрачав свій час?"

Ця вправа, за словами експерта, стикає вас із випадками, коли ви, можливо, витрачаєте занадто багато часу на менш важливі цілі, і спонукає вас сформувати свій календар відповідно до ваших потреб. Це дає вам більше впевненості сказати "ні" зобов'язанням, на які у вас не вистачає часу.

2. Оберіть день, коли у вас немає жодних запланованих справ.

Для того, щоб підтримати людей у формуванні ефективного розпорядку дня, Мартін пропонує розглянути такий уявний випадок: "Уявіть, що завтра у вас є безперервний день, без жодних зобов'язань чи перешкод. Якщо б вам потрібно було виконати три різні категорії завдань, як би ви їх розподілили?"

Ви можете одразу подумати про час доби, коли ви найбільш продуктивні, але "підхід із запуском і повторенням -- безперечно найкращий спосіб" відповісти на це запитання. Проведіть тиждень, виконуючи певні дії в певний час, а потім наступного тижня змініть це, щоб побачити, що найкраще підходить для вас:

"Дотримуватись, тому що це те, що ви завжди робили або те, що ви чули, що люди роблять, ніколи не є способом знайти солодке місце", - сказала вона.

Мартін також радить завести щоденник, в якому можна фіксувати моменти, коли ви відчуваєте себе "в потоці". З часом ви зможете аналізувати записи, щоб виявити закономірності, які показують умови, що сприяють вашій найкращій продуктивності.

3. Відмовтеся від підготовчих заходів.

Коли ви зволікаєте із завданням, це може бути тому, що ви вибрали невідповідний час для його виконання. Але також можливо, що у вас просто немає бажання почати, каже Мартін. І радить у таких випадках спробувати іншу розумову вправу: уявіть, що у вас є помічник, і запитайте себе, що б ви хотіли, щоб він вам сказав, щоб ви могли почати:

"Наш розум насправді віддає перевагу організованому оточенню."

Наприклад, на службі, щоб розпочати процес підготовки презентації, ви можете спочатку відкрити файл і дати йому назву.

"Коли я сідаю за свій стіл, маючи перед собою вже готову презентацію з повним заголовком, мої шанси на успішний старт значно зростають", - зазначила експерт.

Експерт Розалін Деніелс розповіла, яким розчином мити холодильник ззовні. За її словами, все, що вам потрібно, - це паперовий рушник і трохи оливкової олії, щоб ваш холодильник або духовка виблискували чистотою.

Related posts