Розробники Star Citizen опинилися під тиском - студія стикається з викликами.
Cloud Imperium Games (CIG), студія, що стоїть за амбітним космічним симулятором Star Citizen, після 12 років розробки зіткнулася з серйозними внутрішніми потрясіннями. За словами інсайдера Тома Гендерсона, який опитав більше десятка колишніх і нинішніх співробітників CIG, компанія балансує на межі краху через поганий фінансовий менеджмент і нездорову робочу атмосферу.
Згідно з інформацією, наданою Гендерсоном, компанія CIG невірно управляла більш ніж 700 мільйонами доларів, отриманими від внесків гравців на розробку Star Citizen. На кінець 2022 року студія вже витратила понад 630 мільйонів доларів, і з'явилися тривожні сигнали, що кошти можуть швидко закінчитися.
Перегляньте на нашому сайті: Неймовірно! Розробники It Takes Two оголосили про новий рекорд з продажу копій гри.
Працівники зазначають, що підвищення зарплат заморозили, тоді як щедрі витрати продовжуються - наприклад, на дорогі офісні меблі в стилі Star Sitizen та декор кімнат на замовлення.
В офісі студії в Манчестері на дев'ятому поверсі значну частину простору займає величезна кав'ярня. Один із працівників саркастично зауважив: "Принаймні там бариста подають нам каву".
Поточна розробка Star Citizen ускладнюється кількома факторами, головним з яких є використання Star Engine, сильно модифікованої версії CryEngine. Співробітники описують цей інструмент як "монстра Франкенштейна", з новими функціями, які часто додаються, модифікуються, а потім видаляються.
Кріс Робертс, генеральний директор CIG і яскравий приклад перфекціонізму, також викликає певні розчарування. Його стиль управління часто характеризується мікроменеджментом, оскільки він постійно переглядає ключові функції, що призводить до їх скасування або переробки. Крім того, його схильність встановлювати нереалістичні терміни - очікуючи, що роботи, які зазвичай виконуються за місяць, будуть завершені всього за кілька тижнів - лише збільшує рівень стресу в команді.
Один колишній працівник нарікав: "Таке враження, що вони навіть не намагаються закінчити гру".
Безперервна метушня спричинила масовий відхід ветеранів-розробників з компанії, замість яких з'явилися нові працівники, що не мають достатнього досвіду та належного наставництва. В результаті цього, робоча атмосфера в CIG стала характеризуватися як "культова" і все більш токсична.
Зважаючи на зростаючі фінансові труднощі, CIG активно шукає додаткове фінансування для продовження роботи над Star Citizen. Студія розглядає три основні стратегії:
Ознайомтеся з новим трейлером S.T.A.L.K.E.R. 2, який демонструє значний вплив ваших рішень на майбутнє Чорнобиля.
Щорічний фестиваль CitizenCon відбудеться 19-20 жовтня, і команда CIG активно працює над його організацією. Через цю подію співробітники перейшли на подовжений робочий графік, який триває шість або навіть сім днів на тиждень. У рамках заходу фанати зможуть насолодитися демонстрацією першого епізоду Squadron 42, а також побачити безліч нових матеріалів для Star Citizen.