Toyota та Subaru анонсували випуск електричного кросовера - Auto24.


У той час як bZ4X і Solterra виготовляються Toyota на її фабриці в Айті, очікується, що безіменна модель зійде з конвеєра на заводі Subaru в Ядзімі. Новий EV не буде розроблятися з нуля, оскільки він запозичить деталі з електричних SUV, які вже продаються. Це прискорить розвиток і скоротить витрати. Мета полягає в тому, щоб робити від 15 000 до 20 000 одиниць щомісяця.

Зверніть увагу: Продажі Toyota GR86 у п'ять разів перевищують показники Subaru BRZ.

Нещодавно анонсований дует EV, за чутками, планує зосередитися на ринках Північної Америки, Європи та Японії, проте є ймовірність його продажу в інших регіонах. Наразі неясно, чи зможуть нові моделі запропонувати нижчу цінову категорію порівняно з bZX і Solterra, які в США мають стартові ціни 44 465 доларів і 46 340 доларів відповідно.

Якщо вас цікавить, як йдуть справи з продажами вже існуючих електромобілів, то до вересня Toyota змогла реалізувати 13 577 моделей bZ4X у США. У той же час, Solterra, за перші дев'ять місяців року, виявилася значно менш затребуваною - її продано лише 9 137 одиниць. Якщо звернути увагу на конкурентів, то Hyundai реалізував 30 318 автомобілів Ioniq 5. Kia EV6 також перевершив обидві японські моделі, продавши 15 985 кросоверів. Honda Prologue до вересня цього року розійшлась тиражем у 14 179 одиниць.

На початку цього року компанії Toyota і Subaru оголосили про плани розробки трьох нових електричних автомобілів, окрім вже відомих bZ4X/Solterra. Серед цих моделей буде новий кросовер обох брендів, який заплановано на випуск у 2026 році, а ще дві новинки також матимуть формат кросовера. Якщо все піде за планом і виробництво електромобіля розпочнеться в січні 2026 року, презентації від Toyota і Subaru відбудуться в другій половині наступного року.

Паралельно автовиробники не зупинятимуться у вдосконаленні двигунів внутрішнього згоряння. Нещодавно відбулася спільна конференція за участю Mazda, на якій презентували нові та модернізовані моделі ДВС.

Related posts