Russia Today інвестувала близько $10 мільйонів у виробництво прокремлівського контенту в Сполучених Штатах.
Американська медіаорганізація, що має зв'язки з шістьма впливовими консервативними особами, отримувала таємне фінансування від працівників російських державних ЗМІ для створення англомовних відеоматеріалів. Ці відео часто відповідали "інтересам Кремля, сприяючи посиленню внутрішніх розбіжностей у США для ослаблення американської опозиції".
Як повідомляє Укрінформ, з посиланням на обвинувальний акт, який був поданий у середу, інформує АР.
Зазначається, що серед згаданих впливових осіб - відомі Тім Пул, Дейв Рубін і Бенні Джонсон.
Міністерство юстиції США не виявило жодних правопорушень з боку зазначених осіб, серед яких деякі, за інформацією відомства, надали неточні дані щодо джерел фінансування компанії. Натомість, міністерство звинуватило двох працівників російської державної медіа-компанії Russia Today у перенаправленні майже 10 мільйонів доларів на створення контенту, що підтримує інтереси Росії.
Зазначено, що підозрювані Костянтин Калашников і Олена Афанасьєва, яких інкримінують змову з метою фінансового відмивання та порушення законодавства щодо реєстрації іноземних агентів, наразі знаходяться на свободі.
Після того, як були оголошені обвинувальні висновки, Пул і Джонсон поділилися своїми думками в соціальних мережах. Рубін ретвітнув їхні публікації, стверджуючи, що вони стали жертвами висунутих проти них звинувачень і не вчинили жодного злочину. "Ми все ще не маємо чіткої картини того, що є правдою, адже це лише обвинувачення," - зазначив Пул, додавши, що "Путін - негідник".
Хоча в обвинувальному акті не згадується конкретна компанія з Теннессі, наведені деталі чітко вказують на медіаорганізацію Tenet Media, повідомляє джерело. На веб-сайті Tenet вказано шість впливових особистостей, серед яких є ті ж особи, про яких йдеться раніше. Вони мають більше 7 мільйонів підписників на YouTube та понад 7 мільйонів на платформі X.
Протягом останніх кількох місяців на шоу Tenet Media з'явилися впливові консервативні гості. Як стверджують прокурори, близько 2 000 відео, опублікованих компанією, набрали більше 16 мільйонів переглядів тільки на YouTube.