LG офіційно зареєструвала в Росії новий бренд косметики під назвою OHUI, повідомляють російські ЗМІ.
редактор новин та оглядів LIGA.Tech
Південнокорейська корпорація LG, яка з початком війни в Україні зменшила свої операції в Росії, подала заявку на реєстрацію бренду OHUI в російському патентному управлінні. Цю інформацію опублікувало видання The Bell.
Слідкуйте за корисним та цікавим контентом в Instagram!
Бренд OHUI належить підрозділу LG Household & Healthcare, який спеціалізується на косметичній продукції. Під цією маркою компанія, ймовірно, планує продавати засоби для догляду за шкірою та антивікові продукти на російському ринку.
У березні 2022 року компанія LG оголосила про зупинку постачання своїх продуктів до Росії. Проте, згідно з інформацією ресурсу LeaveRussia від KSE, LG все ще має присутність на російському ринку, хоч і в обмеженому обсязі.
Окрім цього, LG розглядає варіант закриття свого заводу в Росії, який займається виробництвом побутової техніки, та можливість перенесення виробничих потужностей до Узбекистану. Водночас, доходи компанії в Росії у 2023 році зазнали значного падіння в порівнянні з минулим роком.
Окрім цього, LG знову запустила свій додаток LG Channels, який дозволяє переглядати телевізійні канали в Росії. Раніше підтримка цього сервісу здійснювалася українською компанією Megogo, але через початок війни співпрацю було зупинено. Тепер оновлений додаток розробляється у Санкт-Петербурзі в центрі LG.