"Вражає, що міська адміністрація впроваджує інноваційний сервіс": делегація з Запоріжжя ознайомилася з досвідом "Прозорого офісу" в Дніпрі.


Делегація Запорізької міської ради на чолі з Регіною Харченко, в.о. міського голови та секретарем ради, здійснила дводенний ознайомчий візит до Дніпра. Гості мали можливість ознайомитися з роботою найбільшого у місті центру соціальних та адміністративних послуг - "Прозорого офісу", розташованого на проспекті Слобожанському, 8.

Цю інформацію оприлюднила пресслужба Дніпровської міської ради.

Вони мали змогу оцінити як облаштування офісу - доступність, систему електронної черги, зручні зони очікування, - так і його функціональне наповнення. У Прозорому офісі мешканцям надають понад 400 різних послуг (адміністративних і соціальних).

"Висловлюю вдячність міському голові Дніпра та Міжнародному республіканському інституту за організацію нашого робочого візиту, основною метою якого є обмін досвідом. Для депутатів надзвичайно важливо спостерігати за діяльністю інших громад, дізнатися, як проходять сесійні засідання та які функції виконують різні департаменти. Аналізуючи здобутий досвід, депутати можуть формувати висновки, які допоможуть у прийнятті вигідних для громади рішень у майбутньому. Ми також відвідали "Прозорий офіс" — чудове місце, яке надає мешканцям доступ до всіх необхідних соціальних та адміністративних послуг в одному зручному просторі. Це дійсно дуже практично. Вражає, що міська влада Дніпра приділяє цьому таку значну увагу і створює сучасний, комфортний сервіс. Я впевнена, що ми переймемо цей позитивний досвід", - підкреслила Регіна Харченко.

"Запорізька міська рада вже прийняла другу делегацію, яка завітала до "Прозорого офісу" з метою ознайомлення. Першими були представники Івано-Франківська. Ми продемонстрували їм приміщення, надали інформацію про наші послуги, а також ознайомили з роботою Лівобережного управління соціального захисту населення, Центру надання адміністративних послуг та нашими соціальними партнерами. Створення "Прозорого офісу" стало результатом тривалого процесу: ми відвідували інші міста, аналізували їхній досвід і впроваджували найкращі практики. Впевнена, що наш досвід був корисним і цікавим для відвідувачів", - поділилася враженнями Світлана Котищук, керівниця Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради.

Related posts