Китай може застосувати замороження інвестицій і ввести санкції у відповідь на нові митні тарифи Європейського Союзу | УНН
Європейський Союз встановив мита на китайські електромобілі в розмірі до 35,3%, що призвело до загроз з боку Китаю. У відповідь Пекін має намір призупинити свої інвестиції в країнах ЄС та ввести санкції на європейську продукцію.
Європейський Союз встановив компенсаційні мита на електричні автомобілі, імпортовані з Китаю. Це рішення спровокувало реакцію з боку Китаю, який загрожує заморозити свої інвестиції та ввести санкції проти європейських товарів. Як повідомляє УНН, цю інформацію передає Bloomberg.
Елементи
Китай сподівається на компроміс із ЄС щодо тарифів і заявив, що захищатиме права своїх компаній всіма необхідними методами.
Згідно з інформацією, наданою джерелами Bloomberg, наразі Пекін не запропонував жодних рішень, які б відповідали суворим критеріям Європейського Союзу, зокрема у контексті дотримання норм Світової організації торгівлі та впливу митних зборів.
Загалом, Китай звинуватив ЄС у використанні тактики "розділяй і володарюй" і закликав своїх виробників не укладати окремі угоди, оскільки прагне створити єдину рамкову угоду під керівництвом китайського торгового органу.
Пекін висловив загрозу щодо замороження інвестицій у країнах ЄС, що підтримали введення тарифів, а також намір накласти санкції на європейські товари, зокрема молочні вироби, свинину, бренді та автомобілі з потужними двигунами.
Європейські урядовці прогнозують, що Китай відреагує вже наступного місяця, і країни-члени спонукатимуть ЄС до завершення угоди в той момент.
Китай, який у 2018 році зменшив мита на великі автомобілі до 15%, тепер сигналізує про можливість підвищення ставки до 25%.
Згадаємо!
Європейська комісія ухвалила введення додаткових мит до 35,3% на імпорт електромобілів з Китаю. Це рішення почне діяти з 31 жовтня. Ці компенсаційні мита на імпорт акумуляторних електромобілів (BEV) з Китаю матимуть термін дії п'ять років.
Водночас ЄС та Китай продовжують шукати альтернативні рішення, сумісні з вимогами СОТ, для ефективного розв'язання виявлених у ході розслідування проблем. Комісія також залишається відкрита до переговорів щодо зобов'язань по цінах з окремими експортерами, відповідно до правил ЄС та СОТ.
У Tesla буде найнижчий тариф на ввезення електромобілів із Китаю в ЄС20 серпня 2024, 14:53 * 19440 переглядiв
Великі європейські автовиробники, такі як Mercedes-Benz Group AG і BMW AG, виступили проти запровадження тарифів, побоюючись, що конфлікт може негативно вплинути на їхні продажі в Китаї, особливо в умовах, коли їхні позиції вже ослаблені.
Незважаючи на те, що Європейський Союз і Китай активно шукають нові підходи до співпраці, суттєвих результатів поки що не досягнуто. Це створює додаткові ризики для ескалації конфлікту "око за око" в їхніх відносинах, особливо з огляду на те, що обсяг двосторонньої торгівлі товарами у 2023 році досягнув 739 мільярдів євро.